Gedreven Back Office Manager
Wil jij de lange termijn spil vormen in onze ICT organisatie die zorgt dat tal van Back Office processen draaien en steeds verbeteren. Zodanig dat al onze collega’s zich gesterkt en bediend voelen door jou? Ben je van nature ordelijk, hou je van nature van iets goed afmaken? Wil jij werken bij het best bewaarde geheim van Nederland? Een gedreven, ambitieuze en professionele ICT organisatie, met grote projecten bij grote klantnamen, die veel aandacht schenkt aan opleiding, persoonlijke ontwikkeling, ambities met de daarbij behorende doorgroeimogelijkheden? Dan is dit de baan voor jou!
Functie omschrijving
Als ICT Back Office Manager werk je nauw samen met Account Management, Recruitment en Directie. Je ondersteunt ons gehele team met onder andere verloven, declaraties, salarissen, leaseauto’s, huur en lease van auto’s en pensioenen. Jij zorgt dat je collega’s op je kunnen rekenen, men zich goed bediend voelt, onnodige kosten geminimaliseerd worden en alles onder controle is. Je bent daarbij aanspreekpunt voor het team en naar de leveranciers. Daarnaast match je de inkomende facturen, boek je deze in en zorg je ervoor dat de betalingen zijn klaar gezet. De facturatie en het debiteuren beheer ligt grotendeels bij jou. Belangrijk hulpmiddel is ons eigen ERP systeem waarin jij expert zal zijn, om ook juist gebruik in de organisatie te stimuleren en verbeteringen aan te dragen. Ordentelijkheid is je tweede natuur! Je zorgt voor consistentie in gebruik van sjablonen –of maakt deze aan -, documentatie, de dossiers en archieven, hetzij elektronisch, hetzij op papier. Je weet dit niet alleen aan te brengen maar ook in stand te houden en waar nodig te verbeteren. Getallen moeten vanuit je natuur kloppen, fouten buiten je feitelijke bezigheid voel je als jet ware aan, speur je op en signaleer of corrigeer je. Omdat je schriftelijk sterk bent verzorg je correspondentie op directieniveau en ook procesbeschrijvingen binnen onze organisatie. Je draagt bij aan de telefonische bereikbaarheid. Verschillende praktische zaken bij seminars, beurzen ontvangst van bezoek en de verzorging van kantoor liggen bij jou. Bij verdere groei van de organisatie zijn leidinggevende kwaliteiten een pré. Al met al een zeer brede en uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid en toekomstperspectief, passend bij een lange termijn commitment.
Functie eisen
- Je hebt HBO werk-/denkniveau;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie bij voorkeur in de ICT branche;
- Je bent zeer bedreven met Microsoft Office Word en Excel (Sjablonen, Headers, Fields, Styles);
- Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse en eventueel Engelse taal in zowel woord als geschrift;
- Je bent communicatief vaardig en hebt hoge organisatiesensitiviteit;
- Je bent flexibel en stressbestendig, houdt totaal overzicht, bent gemotiveerd, ambitieus en hebt een doorpakkers mentaliteit;
- Je houdt van consistentie in je werk , dit is jouw tweede natuur, waar het ontbreekt breng je het zelf aan;
- Je bent woonachtig in directe omgeving Utrecht en in bezit van rijbewijs B.
Bedrijfsprofiel & Cultuur
ITHEC ICT; Het best bewaarde geheim van Nederland
Een gedreven, ambitieuze en professionele IT organisatie met een no-nonsense mentaliteit gevestigd in Utrecht. Wij zijn een ICT speler met veel grote en uitdagende projecten bij bekende bedrijven in verschillende branches. Wij staan onze klanten terzijde met advies, realisatie en/of beheer.
Dynamisch, inspirerend, gedreven, enthousiast en het beste uit jezelf willen halen dat past bij onze ICT organisatie en collega’s. Binnen onze professionele en informele organisatie is er ruimte voor eigen initiatief en bieden wij goede opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden. Wij vinden het belangrijk dat je met je collega’s een band op kan bouwen. Hiervoor worden regelmatig kennissessies, formele en informele bijeenkomsten georganiseerd. Omdat wij het belangrijk vinden dat je partner weet waar je werkt is er ook jaarlijks een informele bijeenkomst met partners.
Arbeidsvoorwaarden
Bij goede resultaten hoort een flexibele werkomgeving en een goede beloning.
- Aantrekkelijk salaris;
- Mogelijkheid tot bonusregeling bespreekbaar;
- 24 vakantiedagen;
- Laptop;
- Goede pensioenregeling;
- Collectieve zorgverzekering;
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen d.m.v. opleidingen en certificeringen.
Sollicitatieprocedure:
Voor een langdurige samenwerking ga je niet over één nacht ijs. Na een eerste kennismakingsgesprek zal bij interesse van beide kanten nog een tweede en wellicht een derde gesprek plaatsvinden. Een assessment kan onderdeel vormen van de selectieprocedure.
Wil jij deel uitmaken van deze gedreven organisatie? Neem dan voor meer informatie over deze functie contact met ons op, bel 085-8900777 of stuur gelijk je CV met motivatie naar jobs@ithec.nl.